Wednesday 4 March 2015

Me

Assalamualaikum....

Di sini aku ingin memperkenalkan diri aku. Nama aku Nor Liyana, tapi waktu sekolah dulu kawan-kawan panggil aku Dekna, tapi sekarang kawan-kawan aku panggil Yana. Aku dilahirkan pada 7 Nov 1995. Aku berasal dari Taman Sri Landak, Kedah Darul Aman. Tempat tinggal aku terletak di sempadan Perak. Aku merupakan anak bongsu dari lapan orang adik-beradik. Manja tu biasalah sebab aku anak bongsu kan..hihihi...

Mendengar lagu adalah hobi aku, genre lagu yang aku suka ialah Kpop...Antara lagu kesukaan aku ialah 'Just One day by BTS', 'Growl by 'EXO' dan banyak lagi. Aku kadang-kadang teringin juga nak kompose lagu tapi aku tak reti nak tulis lirik lagu dan main alat muzik...angan-angan je boleh, pendam dalam hati saja lah...hihihi...Kalau nak cerita pasal pengalaman sukan-sukan ni...memang aku saja lah yang tengok orang main...hahahaha....

Kadang-kadang aku ni seorang yang perahsia sikit tapi bila masuk belajar kat UKM ni...susah aku nak simpan rahsia,sebab...ada kakak-kakak yang pandai korek rahsia, diorang dua tu tahu je kalau aku ada sorok apa-apa atau mood aku tak menentu...hihi...sayang kakak-kakak ku...hahahaha...roomate dan jiran bilik sebelah aku pon boleh tahan juga kalau bab nak kenakan aku ni...adooiiiii....hahah....yang penting aku gembira dengan diorang.

hihihi...

okay lah...sampai sini je lah cerita pasal diri aku..nanti kita sambung lagi..
nak tulis korea sikit lah...

Annyeoonggg...!!!

:)

No comments:

Post a Comment