Wednesday 18 March 2015

Ulang Tahun Saya !

Assalamumualaikum semua.....

Tajuk minggu ni aku dapat ulang tahun aka birthday. Emm... Family aku kalau birthday ni kami tak sambut sangat. Kadang birthday ka tak birthday ka sama ja. Tapi wish tu ada la. Kawan-kawan ku kat sekolah pun jarang sambut birthday ni. Tapi depa memang ingat la birthday tu.

Pernah sekali family aku sambut birthday aku. Time tu aku share dengan anak menakan ku. Time tu memang riuh rumah. Semua adik beradik balik, Pergh.... Memang pening kepala mak tengok rumah riuh rendah. Cucu waktu tu lebih dari 5 orang. Rumah kecil dengan adik beradik lagi. Tapi best la bab kami semua jangan boleh jumpa semua sekali. Waktu tu pakat tak sibuk sangat. Pulak semua dok dekat. Memang tak terkata.  



Lepas tu, waktu ku kat ukm. Aku ada geng kat kolej. Jarang orang yang ku baru kenal ingat tarikh lahir aku. Aku sendiri pun tak ingat waktu tu bab banyak kerja. Tiba-tiba diaorang bawak ku masuk bilik. Ku ingat kan apa. Rupanya nak wish. Takut aku bab pakat kelam kabut masuk bilik.

Hari tu kelas ku habis kul 6. Aku pelik asal kawan ku nak jumpa waktu cam tu. Dah nak lewat dah. Depa ajak makan ja pastu kata nak bincang sesuatu. Aku pun join la depa makan. Depa dah order makan. Aku pun p la order. Pastu depa wish. Aku time tu penat. Aku pun join nyanyi ingat untuk orang len. Rupa untuk aku dengan member aku seorang g.

Yang ja la cerita yang ada buat masa sekarang ni. Nanti apa-apa hal ku update len. okey?
bye....

No comments:

Post a Comment