Wednesday 4 March 2015

Roommate aku

Asssalamualaikum...

Hariku harus dipenuhi dengan kehadiranmu, sayangku. haaa... Nak tau sapa? Hehe. Meh ku nak bagi tahu.

Ni aku nak cita pasal rooommate aku ni. Nama dia???  Nak tahu cari la sendiri. hehe.... Dia seorang yang sporting. Redha ja dengan perangai aku walaupun aku perangai tak ketahuan. Dia seorang yang sangat lawak. Lawak dia kadang-kadang tanpa dia sedar dia buat lawak. Tengok sekarang dia dah redha dah. hihi...

Dia ada bias. jeng jeng jeng. iaitu baekhyun exo. Sapa berani ambik? Prepare siap-siap. Hehe...jangan harap boleh amik..hahahahah...roomate aku ni tak suka makan pedas sama dengan aku..tapi setiap kali kitorang pesan makanan yang orang kata tak pedas...mesti kitorg rasa pedas...hahahah....

Dia rapat dengan jiran bilik sebelah. kalau depa bergabung meletup. Habis aku kena dengan diorang. hehe... tapi kalau depa tak da sunyi ja rasa. Harap dapat stay dengan diorang walaupun aku selalu kena.

Okaylah. Nanti kita sambung lagi.


No comments:

Post a Comment