Wednesday 29 April 2015

BFF

Assalammualaikum semua...

Minggu ni aku balik kampung halaman aku. Aku balik sebab ramai orang yang nak balik minggu ni sebab tak da study week. Terus aku pasang niat nak balik. Lagi pun minggu ni bff aku cuti tambah lagi rasa nak balik tu.



Aku nak cer sikit pasal bff aku. Aku kawan dengan dia dari sekolah rendah. Aku satu sekolah dengan dia sampai sekolah menengah. Aku ambik aliran akaun, dia ambik sains tulen. Tapi dia kira kawan yang aku paling harap. Kalau aku nak keluar jalan mana-mana dengan dia, sebut nama ja kat mak ayah. Mesti boleh punya. Kadang mak ayah aku siap cemburu lagi kat dia. Aku lebihkan dia banyak daripada keluarga. Akak aku sampai rasa aku tak leh hidup tanpa dia. Ayat tak leh blah.

Aku dengan dia terpisah sebab aku ambik matrik tapi dia ambik dip sebab dia tak nak ambik sains kat matrik
Bila jauh, aku rasa cam sunyi sebab aku selalu ada dia. Waktu matrik tu, kira aku belajar untuk hidup sorang. Matrik tu aku tak kisah sangat sebab dapat jumpa gak bila balik. Bila masuk ukm ni, Kira start masuk ukm sampai habis minggu ni kira aku tak jumpa dia lagi. Rindu dah membuak-buak dalam hati. Tu aku rasa cam happy sikit minggu ni. Aku harap lepas aku balik aku lebih semangat nak hidup dan study kat sini.

Sampai sini ja cer aku untuk minggu ni. Nanti aku sambung lagi cer baru minggu depan nah.
Bye everyone.

No comments:

Post a Comment